tirsdag 6. mai 2014

Tegninger



Slik skal huset se ut, og forhåpentligvis står det ferdig om ett år. Skal vise flere bilder av tomten i neste innlegg, så blir det lettere å se hvordan huset blir plassert.




Dette er hovedetasjen, med kjøkken, stue, stor gang, bad og gjesterom. Har mange planer for hvordan kjøkkenet skal se ut. Det er nok det rommet i huset som blir lagt mest vekt på. Planen er grått IKEA-kjøkken type "Bodbyn", med benk under vinduet, blanke håndtak, og stor hvit vask. Er veldig glad i hvite kjøkken også, så kan hende jeg ombestemmer meg i siste liten.

Dette er kjelleren. Her har vi lagt vekt på at det skal være praktisk, så vi får utnyttet plassen best mulig. Her får vi vaskerom/ teknisk rom. Planen er IKEA-kjøkkenløsning så vi får mange skap med god plass, og forhåpentligvis får vi også plass til et garderobeskap som vi kan ha sengklær og håndduker i.

Gleder meg til å få et stort soverom med walk in closet, hvor man også kan gå rett inn på badet. I leiligheten savnet jeg litt å ha god oppbevaringsplass til klærne, så det har jeg tatt igjen her.

Litt usikker på hvordan badet kommer til å bli, men håper vi klarer å skape litt spa-følelse med lys-beige fliser.

Ellers har vi også to barnerom. Lucas får det med flest vindu. Og planen er litt sjørøvertema. Ønsker å ha et skikkelig fint barnerom, så kan vi heller forandre på det etterhvert som han blir eldre.

Så får vi en liten kjellerstue, som blir nok mest "til pynt" i begynnelsen, men blir vel brukt mer etterhvert.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar