mandag 1. september 2014

Velkommen september!

Det er allerede en ny måned, og vi kan legge bak oss mange timer med flytting på stein, grøftegraving og, legging av rør på tomten. Nå er rørleggeren ferdig for denne gang, så da kan vi gjøre det som vi har plan om å gjøre rundt huset i år.

Tenkte jeg skulle vise dere litt av planen for badet vårt oppe. Vi skal ha to bad, der det i kjelleren blir hovedbadet, mens badet oppe nok blir mest brukt som gjestebad eller når mini vi sutle i badekaret.




Blir det en del IKEA i huset vært, men synes disse møblene i "Hemnes"-serien er veldig fine. Badekaret blir ikke som på dette bildet, men hvitt med løveføtter.

Badekar fra Megaflis









6 kommentarer:

  1. Vi har også en del IKEA i huset vårt, men hvorfor ikke? Jeg syns møblene er fine, praktiske og billige :) Vi har Hemnes på både lilledoen nede og på gjestebadet oppe - kjempefornøyde med begge deler :) Lykke til med det videre arbeidet - å bygge hus er både slitsomt og ekstremt morsomt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi er veldig glad i IKEA :) Vi har sett etter litt andre ting bare for å få litt variasjon, men synes det er vanskelig å finne noe som er finere enn IKEA (uten å koste en halv formue). Det er liksom helt vår stil :) Så har vi en del IKEA fra før, blandt annet det smale skapet som skal stå på badet.

      Veldig spennende med husbygging. Synes det er veldig godt å være i gang, og å se at det skjer noe nytt for hver dag :) Skal bli veldig godt å få sitt eget igjen :)

      Slett
  2. Det ser ut til å bli fint :) Det er da ikke noe galt i ikea - mye fint der :) Badekar med løveføtter er jo bare superfint! Det kan "gjøre" et helt bad spør du meg ;)

    Ha en god månedstart :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er veldig glad i IKEA, og har for det meste IKEA-møbler fra før av :) Bad nummer to blir nok IKEA det også, men vi prøver å tenke ut en grei løsning, for jeg har savnet å ha litt benkplass på hovedbadet i de husene vi har bodd tidligere. Tips taes i mot med takk :)

      Badekar med løveføtter har jeg alltid ønsket meg, og har egentlig brukt badekaret som utgangspunkt for badet. Og jeg tror at baderomsinnredningen i Hemnes-serien kommer til å passe bra til :)

      Ha en strålende september du også! :)

      Slett
  3. Ser fint ut. Bruker samme baderomsmøbler på hytten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, synes denne serien fra IKEA er kjempe fin :) Liker veldig godt at det ser litt gammeldags ut :)
      Gleder meg til å se flere bilder fra hytten deres. Den ser så koselig ut :)

      Slett