fredag 20. februar 2015

Pax garderobeskap fra IKEA

Har vært en god del ganger på IKEA i det siste. Nå er jeg akkurat ferdig å planlegge hvordan walk in garderobens skal innredes, og har laget til en bra løsning for garderobeskapet i gangen. Så må nok bli en tur til på IKEA i nærmeste framtid. Er jo greit når det er litt "rabatter" på de tingene man likevel har plan om å kjøpe. Nå gjelder det bare å finne en plass det kan lagres!



Ikke verden største walk in garderobe, så gjelder å utnytte plassen best mulig. Den svarte klossen er en dobbel Birkeland kommode, og her kommer det nok noen hyller over etterhvert.








 






5 kommentarer:

  1. Hei.. Ser på det nest siste bildet ditt, av skapene, og ser du har funnet to skapdører som har vindu og sprosser på øverste halvdel... Kan du fortelle meg hva disse heter, for jeg finner ikke de i PAX-programmet... :)På forhånd tusen takk. Utrolig heldig du er som har walk-in garderobe, ser virkelig flott ut..

    SvarSlett
  2. Hei Trine,
    de er ikke til salgs nå lenger, men hvis du skulle ha sånn så har jeg flere av de som jeg kan selge til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann. jeg har allerede kjøpt skap fra Ikea i januar, ellers takk for tilbudet. Jeg fikk ikke glassdører, men måtte nøye meg med tredørene :)

      Slett
  3. Hei �� Vi er interesserte om du vil selge sånn garderobeskap som de to nederste bilene dine?

    SvarSlett
  4. Hei �� Vi er interesserte om du vil selge sånn garderobeskap som de to nederste bilene dine?

    SvarSlett